Детройтський автоконцерн General Motors користується аутсорсингом останні 90 років. Коли Альфред Слоун-молодший в 1921 році очолив GM, що займає лише 13% автомобільного ринку США, ніхто не думав, що через 15 років компанія обжене лідера на ринку Ford. Секретом Слоуна стало використання аутсорсингу в організації систем управління та виробництва. Згодом Генрі Форд теж прийшов до висновку, що пора зосередитися на головному і почав продавати свої авто через мережу незалежних дилерів, лідерство було вже втрачено.
Так, Макдональдс вже почав заміняти дорогих кваліфікованих американських працівників іммігрантами. Зокрема, в Огайо Макдональдс прийняв іммігрантів на 70 робочих місць з технічної підтримки, програмування, бухгалтерського обліку та ін., які зазвичай заповнюють випускники провідних американських університетів і шкіл бізнесу. Макдональдс найняв цих іммігрантів з робочими візами H-1B на нижчу заробітну плату через аутсорсингової компанії. За словами прес-секретаря Макдональдс Террі Хікі, аутсорсинг пояснюється зусиллями по економії витрат.
Глобальні виробники вважають за краще віддавати на аутсорсинг адміністративні та управлінські функції в кожній країні, де вони мають свої представництва. Зокрема, в Росії Dell передала розробку програмного забезпечення російської компанії Luxoft. «Наше основне завдання - виробництво комп'ютерної техніки, - каже генеральний менеджер представництва Dell в Росії і СНД Крістоф Частан. - Тому ми вважаємо за краще використовувати аутсорсинг щодо всього, що до цього безпосередньо не відноситься. Ми цілком фокусуємося на підвищенні ефективності нашого бізнесу і вважаємо, що наша команда повинна бути компактною ». У московському представництві Dell штат співробітників складає 8 осіб.
Найуспішніша американська компанія збирає більшу частину продукції в Китаї. Основний збирач iPhone китайська Foxconn може найняти 3000 робочих за ніч, переконавши їх жити в гуртожитку і працювати по 12 годин на день за 17 доларів США. Те саме можна сказати і про інженерів: щоб контролювати лінії на 200 000 iPhone потрібно 8700 промислових інженерів. У США їх можна було б найняти за 9 місяців, в Китаї це зайняло 15 днів. Навряд чи Apple, яку сьогодні очолює ідеолог і творець нинішньої виробничої політики Тім Кук, поверне виробництво назад в США. У день, коли Обама агітував за американську промисловість, Apple опублікувала рекордні квартальні результати - 46 млрд. доларів виручки і 13 млрд чистого прибутку, ставши найдорожчою компанією в світі.
Родоначальником промислового аутсорсингу можна назвати Генрі Форда. Він був одним з перших, хто зрозумів, що жодна фірма не може бути самодостатньою. Голова автокомпанії прагнув особисто контролювати всі етапи виробництва, але незабаром зіткнувся з непомірними витратами, які витрачалися на обслуговування всіх напрямків компанії. Потім він звернувся за допомогою до незалежних компаній, які взяли на себе частину завдань. Зараз компанія Ford самостійно виробляє тільки 30% комплектуючих; інше виробництво передано на аутсорсинг.
Ще один гігант, який не з чуток знає про переваги аутсорсингу, - це IKEA. У ІКЕА практично немає власного виробництва; замість цього він співпрацює з 2500 постачальниками, які перевірені роками. Логістичні функції ІКЕА також передані сторонній організації. Виходить, що всі ресурси ІКЕА направляє на організацію роздрібного бізнесу, а решта послуг і бізнес-інфраструктура передані на аутсорсинг.
На початку 1990-х років Kodak вирішила, що лідерство в сфері високих технологій не є її стратегічною метою. Вона передала всі IT-напрямку на аутсорсинг IBM, яка намагалася завоювати лідерство в цьому сегменті. Прекрасний приклад взаємовигідного аутсорсингу. Аутсорсинг - це вигідна угода для багатьох компаній, яким не вистачає ресурсів для тотального контролю над усіма етапами і процесами виробництва.
Велика компанія NOKIA (Нокіа) повністю вивела на аутсорсинг технічне обслуговування і користується послугами IT-аутсорсингових компаній, що дозволяє компанії знизити витрати. Також Нокіа на аутсорсинг вивела послуги call-центру, що дозволило підприємству зосередитися на основному виробництві та маркетингу, а також на створенні нового продукту.